Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou ik het systeem van mijn werkende tablet kunnen kopieren naar mijn "niet"werkende tablet?

Ik heb een "nieuwe"tablet van de intertoys voor 80 euro met alles erop en eraan e-reader, android 4.1, playstore enz... en een tablet met een programma dat lijkt op android. zou ik de werkende tablet bestanden kunnen kopieren en vervangen door de bestanden op de tablet zonder android?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Het is mogelijk , als je bijv de sd-kaart van de werkende kopieert naar de naar de niet-werkende sd-kaart of je kan bijde aansluiten op de computer en dan alles kopiëren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal het proberen kort te houden.......android bestaat uit de rom dus het systeem wanneer je tablet aangaat...de bootloader , vanaf daar kun je bv kernel flashen en je recovery......als jij deze dingen behalve de rom...die geeft namelijk aan of je tab werkt of niet.........hebt dan kan je idd een nieuw systeem erop zetten...alleen is elke rom, dus je systeem, speciaal ontwikkeld voor een bepaald apparaat. Om nu alles te kopieren en te plakken..nee dat gaat je met geen mogelijkheid lukken...ik wil je heeeel erg graag verder helpen maar dan moet je ff kijken of je in de bootloader kan komen van die niet werkende tab.. zoek maar iets op internet van hoe dat moet op je tab.....een niet werkende tab heeft namelijk heel vaak gwn een bootloader vanwaar je nieuwe rommel op je tab kan zetten..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing