Ik heb deze week windows 8 op mijn pc gezet dmv update Microsoft , en ik wil graag terug naar windows 7 hoe doe ik dit?
Ik heb een laptop kant en klaar gekocht met windows 7 erop, nu mocht ik de update doen omdat mijn laptop nog maar net nieuw is. Nu bevalt de windows 7 mijn totaal niet en wil ik heel graag terug naar windows 7 hoe die ik dit?
ik vind veel artikelen maar die gaan allemaal over de preview editie
en daarbij gaat het allemaal om een totale herinstallatie van windows 7
maar de echte vraag is, is je serie nummer met de
echte volledig windows 8 voor windows 7 nog wel geldig is ?? nadat je hem hebt geactiveerd?
omdat het om een downloadable update gaat vermoed ik van wel ? Er moet tenslotte een mogelijkheid blijven je systeem te herstellen vanaf cd of herstel partitie
een windows 8 upgrade is niet op cd geleverd dussss .... ? Het probleem is niet zozeer de sofware
maar of je serial nummer nog wel geldig is voor windows 7 als je er windows 8 op hebt gezet en dat hebt geactiveerd maar je kan toch eens proberen een normale systeem herstel proberen naar de dag dat windows 7 er nog op stond
als dat niet lukt is er niet zoveel aan de hand maar verder durf ik het op dit moment niet te zeggen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.