Windows 7 - windows verkenner vastlopers?
Ik gebruik Windows 7, en ik loop regelmatig tegen hetzelfde probleem aan; windows verkenner loopt nogal eens vast.
Soms werkt het foutloos, maar soms start ik windows verkenner (via mijn computer) en dan zie ik alleen een wit scherm.
Ook zie ik in ditzelfde scherm bovenaan een zéér traag oplopende groene laadbalk.
Zodra die balk dan eindelijk eens vol is, komen alle icoontjes ook weer gewoon tevoorschijn en werkt alles weer normaal.
Het wil ook nog wel eens gebeuren dat als ik ergens halverwege naar mappen aan het zoeken ben, dat verkenner gewoon helemaal vastloopt.
(het enige wat dan nog werkt is de pc rebooten)
Ik heb ook gemerkt dat tijdens dit soort vastlopers diverse bureaublad icoontjes wit worden of soms zelfs helemaal verdwijnen.
------
Los van deze probleempjes met windows verkenner loopt de rest van mijn pc wel gewoon soepel, kan gewoon internetten of andere programma's die ik op dat moment al open had staan.
(alles wat ik al open heb staan vóór verkenner kuren krijgt, blijft gewoon netjes werken)
* Met een verse reboot loopt alles gewoon weer perfect, ik heb echt even geen idee waar het aan ligt?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.