Dell inspiron opstart problemen. Hoe kan ik die verhelpen?
Ik heb gister een dell inspiron 15r ontvangen. Natuurlijk gelijk geprobeerd. Geen problemen bij installatie. Voor de informatie, ik heb geen dingen gedownload of extra dingen geïnstalleerd, alleen de dingen die absoluut nodig waren op de laptop te gebruiken. 's Avonds zette ik de laptop uit. Bij het uitzetten zag ik dat de laptop een update van Windows moest doen. Nu wil vandaag mijn laptop niet meer opstarten. Zodra ik hem aanzet zie ik eerst, zoals gewoonlijk het logo van Dell. Daarna komt er een oud uitziend balkje onderaan mijn scherm waarop staat: bestanden laden. Zodra dit balkje vol is kom ik in het normale Windows 7 scherm waar ik mijn cursor zie en het blauwe rondje dat aangeeft dat hij laadt. Vervolgens komt er een pop-up in mijn beeld waarin staat dat mijn laptop niet kan worden opgestart. Ik heb de keuze om te klikken op niet of wel verzenden, beide opties heb ik al gedaan. Vervolgens kan ik klikken op voltooien. Hierna gaat mijn laptop automatisch uit. Via via werd mij verteld dat ik de laptop in veilige modus kon starten, ook dit heb ik al geprobeerd. Ook dit had geen effect. Volgende week moet ik mijn laptop echt intensief gaan gebruiken, dus een optie om hem op te sturen naar Dell is er niet. Kan iemand me helpen?