Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voorkom ik dat er 300 MB per 10 seconden van mijn pc afgehaalt word?

Het is telkens als ik het spel AVA (Alliance of Vailant Arms)op Aeria Games open. Het spel werkt dan niet dmv GameGuard, en dat is niet het probleem, maar het probleem is dat er sindsdien 200-300 mb van mijn windows-schijf (C:) afgehaalt wordt. Ik heb de folder waar ik AVA gedownload heb direct in de Windows schijf staan (dus op dezelfde plek waar program files staat)
Heb ik misschien een virus? Er wordt niets afgehaalt als ik AVA niet open, of als ik alleen Aeria Ignite open.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wordt er precies verwijderd? Probeer het programma TreeSize free eens. Scan de c-schijf. Open het spel. Scan nog een keer. Laat ons dan horen welke bestanden er missen. Waarschijnlijk slaat het spel gewoon tijdelijke bestanden op die in het geheugen worden opgeslagen bij het opstarten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Scan je schijf eens met TreeSize free. Dan kun je zien wat er verwijderd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
best antwoord verdiend :D
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image