Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik mijn product key nodig als ik windows xp sp2 opnieuw wil installeren?

Ik heb het politie buma stemra virus waardoor ik alleen nog maar een wit scherm zie als ik inlog..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Heb je geen herstel DVD gekregen toen de de computer aanschafte? Dan kan je hem terug zetten naar de situatie
bij aanschaf. Zo niet, dan vrees ik dat je de product key moet gebruiken. Aan de vraag te oordelen lijkt het erop alsof je hem niet voor het grijpen hebt. Hem je hem wel dan is het opnieuw activeren toch geen probleem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zolang XP er nog op staat is er niks aan de hand, de product key is gewoon op te vragen via een simpel programmaatje of door even in het register te loeren.

Jellybean keyfinder:

http://magical-jelly-bean-keyfinder.nl.softonic.com/?ab=7

Goed de code even overschrijven en opnieuw installeren met de juiste Windows XP CD. Andere talen en bits-versies lukken meestal niet.

Toegevoegd na 42 seconden:
En om antwoord te geven op je vraag :D. Ja je hebt die code nodig voor verse installatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is absoluut niet nodig.
U kan sp2 downloaden van op de Microsoft website, die controleert automatisch uw nummer alvorens de download te starten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, maar als het goed is staat die gewoon op de sticker
als je pc of laptop over een recovery partitie beschikt heb je niet perse een cd nodig als deze tenminste niet door het virus is aangetast ?
capthavoc
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing