Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn laptop start steeds opnieuw op en het beeld blijft zwart. heeft het zin om hem te laten reparen of is het beter dat ik een nieuwe laptop koop?

Vorige week liep mijn laptop ineens vast en deed helemaal niks meer. ik heb hem toen uitgedaan met de aan/uit knop. toen weer opnieuw opgestart, maar de laptop startte steeds weer opnieuw op.. Later kon ik wel gewoon weer op de laptop, maar na een tijdje werd het beeld zwart en de laptop ging vanzelf weer opnieuw opstarten. Dit doet de laptop nog steeds, maar het beeld blijft nu zwart.
Weet iemand wat er aan de hand is en of het zin heeft om de laptop te laten reparen? Of kan ik beter een nieuwe laptop aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je moet een nieuw network er op zetten was ook bij mij je hele pc is dan letterlijk dood een cd kopen en downloaden dan werkt ie weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een Cd van je laptops programma in de disk plaatsen een herstel programma start automatisch op ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En Pat het zelfde was bij mij daarom weet ik het :)
hoe oud is je laptop en welk besturingssysteem heeft ie? Heb je nog de orginele cd ervan?
meestal nog 4-5 jaar is het beter om een nieuwe aan te schaffen maar een keer helemaal terugzetten van het systeem kan wonderen verrichten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
heb je daar een link van of zo ? want dat zou wel heel interessant voor meerdere mensen denk ik ?
ik had er nog nooir van gehoord of heb je het via de fabrikant van je pc/laptop gedaan ? was het gratis ???
kijk eens of je nog in bios geraakt .Daar begint alles .Als dat lukt dan moet je hem zeker niet weg gooien en is de kans groot dat ie nog werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
goeie tip + Als je bios gewoon zijn werkt doet, is dat al een hele goeie indicatie dat alles wel gewoon werkt maar dat er gewoon iets corrupt is in je software drivers denk ik
Een 3 jaar oude laptop heeft vast een herstel partitie
ipv een losse dvd ?
je kunt vanaf je harde schijf de fabrieksinstellingen terug zetten je moet dan tijdens het opstarten een bepaalde toets combi indrukken (dat verschilt per merk)
en als je dat gedaan hebt en dat lukt
kun je vast ook de recovery set nog maken en dat zou ik dan ook meteen doen,zelf als zou je videokaart nog niet helemaal goed werken je backup kan je zonder probleem maken
heel veel mensen vergeten dit al vanaf het moment dat ze pc oor het eerst hebben
terwijl dat wel heel belangrijk is. en vaak zie je daarvan ook al meteen een melding

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding