Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

probeer dit programma eens de gratis versie is goed genoeg
en doe een deep scan kan lang duren maar daar fris je pc aardig van op
capthavoc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Helaas inherent aan Windows.
Kies een gratis alternatief voor je besturingssysteem en verbaas je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bedoelt, programma’s en zo laden:
- Verwijder alle programma's van je bureaublad. Je verwijdert het, kijkt in je prullenbak en zet het terug, maar NIET op je bureaublad. Ik heb dit voor het laatst gedaan en het was ongelooflijk.
Als je bedoelt, wachtwoorden en zo:
- Dat kan niet, denk ik. Nog nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen proberen om onnodige bestanden te verwijderen. zoals: oude filmpjes, foto's of muziek. dit hielp bij mij tenminste!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens bij opstartprogramma's verwijderen, en verwijder de programma's die je niet steeds nodig hebt. En dowload ccleaner, en maak schoon
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ccleaner, zoals hierboven werd gezegd, of als je het niet erg vind om een paar tientjes eraan te besteden Tune-Up utilities. Met dat laatste programma kun je allerhande handigheidjes uithalen, zoals automatisch meestartende programma's beheren, schijf opruiming en defragmentatie, register stroomlijning en nog veel meer, werkt echt fantastisch. Er is een gratis proef versie.:
http://www.tuneup-software.nl/?tracking=UA-nl-NL%2C&utm_campaign=tuu2012&utm_medium=sem&utm_source=yahoo&utm_content=tuubuy&utm_term=bk&x-rest=
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instaleer Advanced system care en zet daarmee je pc in turbo boost mode.

Instaleer avira free antivirus.

Beide zijn lichte programmas speciasl voor oudere pc's, gratis en via google te vinden.

Weet zeker dat dit de beste optie is.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing