Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een hp pavilion dv7 3120ed, en bij het herstellen van de fabrieksimage, stopt hij er op het laatste moment mee. Wat is dit?

Ik d8t eerst dat de recovery op de HDD stuk was, dus CD's gekocht bij HP. Deze geven echter het zelfde aan. Alles gaat goed, tot dat de twee driver installatie balken vol zijn en hij ''Hersart'' dan geeft hij aan dat de installatie mislukt is. Ik kom Windows 7 niet meer in. Jammer want hij start tussendoor wel ff op en laat het bureaublad voor even in ''volle glorie'' zien. Ik kom nergens aan tijdens de herinstallaties, alleen aan de muis om op volgende te drukken.
Verder staat alles correct zoals gevraagd wordt, en laat alles gewoon zijn gang gaan. HELP ME!:$ Vast thanks:) xx

Nog ff voor de goede orde: Hij gaat dus prima zonder mopperen aan de slag, en pas echt als de 2 driver installatie balken vol zijn, en hij Herstart, om waarschijnlijk alles af te ronden qua installatie, krijg ik de melding dat het mislukt is, en kan ik t opnieuw proberen.(Wel 10x geprobeerd)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
886

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt dus de installatie cd van je pc. Start ermee op en verwijder de huidige partitie en maak een nieuwe aan. Het is vaak de c partitie of eentje die als boot wordt omschreven. Formatteer de nieuwe partitie en installeer dan weer je Windows. Grote kans dat het nu wel slaagt, succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt:) kga t proberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was deze vraag vergeten.
Heb het opgelost door het volgende: Ik heb de CD's hun werk laten doen tot dat ik de foutmelding kreeg. Daarna een gewone Windows 7 CD gebruikt en de reparatie optie gebruikt. Hij startte toen op.
Er gaat iets fout bij de allereerste aanmeldservice(zoals het maken van een account, activeren etc etc. Daar zit op de een of andere manier iets fout... Dat heb ik handmatig gedaan. Het enige wat ik niet moet doen is in het adminaccount op Ok drukken bij het opstarten als het scherm ''hulpprogramma voor systeemvoorbereiding'' verschijnt. DAAR gaat het tijdens het herstellen dus fout;) Als ik dat zijn werk laat doen, kan ik alles weer opnieuw installeren;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding