Ik heb een hp pavilion dv7 3120ed, en bij het herstellen van de fabrieksimage, stopt hij er op het laatste moment mee. Wat is dit?
Ik d8t eerst dat de recovery op de HDD stuk was, dus CD's gekocht bij HP. Deze geven echter het zelfde aan. Alles gaat goed, tot dat de twee driver installatie balken vol zijn en hij ''Hersart'' dan geeft hij aan dat de installatie mislukt is. Ik kom Windows 7 niet meer in. Jammer want hij start tussendoor wel ff op en laat het bureaublad voor even in ''volle glorie'' zien. Ik kom nergens aan tijdens de herinstallaties, alleen aan de muis om op volgende te drukken.
Verder staat alles correct zoals gevraagd wordt, en laat alles gewoon zijn gang gaan. HELP ME!:$ Vast thanks:) xx
Nog ff voor de goede orde: Hij gaat dus prima zonder mopperen aan de slag, en pas echt als de 2 driver installatie balken vol zijn, en hij Herstart, om waarschijnlijk alles af te ronden qua installatie, krijg ik de melding dat het mislukt is, en kan ik t opnieuw proberen.(Wel 10x geprobeerd)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.