Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik weer terug naar Windows 7? Ik wil Linux Mint weer weg hebben.

Hallo, Sinds 3 weken heb ik nu Linux Mint op mijn laptop geinstalleerd maar ik ben er achter gekomen dat dit niets voor mij is. Ik wil weer heel graag terug naar windows 7 alleen krijg bij het installeren de melding dat ik geen partitie heb als NTFS. Ik kan nergens vinden hoe ik dit kan krijgen. Alstublieft help mij want ik wil weer heel graag terug naar Windows 7 zodat ik weer een beetje ''normaal'' aan school kan werken. Bij de installatie van Linux Mint heb ik windows 7 volledig verwijderd en Linux Mint is nu het enige besturingssysteem die op mijn laptop staat en dus de volledige harde schijf gebruikt. >.
M.v.g.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Tijdens de installatie moet je custom installatie kiezen en kan je de partities verwijderen en een nieuwe partitie formateren in NTFS.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk op het 9de plaatje, daar staat drive options advanced, die geeft extra opties!

Toegevoegd na 7 minuten:
Pas wel op (als je de windows 7 installatie partitie gebruikt) dat je de installatie partitie niet verwijdert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat je Mint niet als dualboot hebt geinstalleerd. Om windows 7 terug te krijgen zal een installatie dvd moeten hebben, en de computer compleet opnieuw moeten installeren. Als je nog de key hebt van de oorspronkelijke OEM versie die erop heeft gestaan kun je wellicht een dvd lenen van iemand en hem activeren met de originele key. Anders wordt het toch een retail versie aanschaffen of je heil zoeken op usenet.
In dat laatste geval kan ik je wel helpen.Even een PM.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing