Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De nieuwe Firefox 9.01 is er. Heeft iemand daar goede ervaring mee?

Mijn browser is meestal Firefox. Nu kan ik de nieuwe versie downloaden. (9.01) Is dat echt een groot verschil?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Meteen toen die nieuwe versie uitkwam heb ik die gedownload, omdat ik hoopte daarna van de vele keren dat ie blijft hangen af te zijn. Maar het blijkt niets uit te maken. Ik merk geen enkel verschil met de vorige versie.
13 jaar geleden
Ik heb verschillende browser geprobeerd, internet explorer, firefox, chrome. Voor mij is chrome het meest stabiele en snelle van ze allemaal. Firefox is ook goed, daar niet van, maar trager en instabieler. Persoonlijk gaat mijn voorkeur naar chrome.
13 jaar geleden
Ik gebruik ook altijd Firefox, en heb het zo ingesteld dat ie automatisch de nieuwste updates download, dus ik heb versie 9.01 al een tijdje in gebruik. Bij mij heeft ie geen problemen gegeven. Snel en stabiel. Tussen versie 8 en 9 merk je weinig tot geen verschil. Maar verder heb ik er prima ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Firefox al jaren onder Linux, altijd met de nieuwste update. Ik heb ook neg een XP-computer staan maar daar werk Firefox veel trager. Alsof Windows verhinderd dat het beter zou werken dan IE. Waarom Windows gebruiken als je toch Firefox gebruikt? Stap over op Linux Ubuntu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing