Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een ISO bestand download, dan wordt het een Winrar bestand ?

Een Iso progamma dat iso ondersteund, en dat ik hem dus kan openen en ontvangen etc ?

Want ik heb niks dat de Iso ondersteund.
Dus weten jullie een progamma dat het ondersteund en dat ik het dus kan ontvangen en openen etc ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

PowerIso werkt bij mij altijd prima!
http://www.poweriso.com/download.htm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WinRar is in staat ook ISO-bestanden te openen, hoewel het meestal alleen voor RAR en ZIP wordt gebruikt.

Om ISO bestanden te mounten (je maakt op deze manier een virtuele drive, waardoor je PC denkt dat er een cd/dvd in zit, terwijl dat niet zo is), kun je een van de volgende gratis programma's downloaden:

- PowerISO
- Daemon Tools
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een ISO file is een CD/DVD image bestand. Deze kan je "afspelen" met een DVD-brandprogramma of met een virtuele DVD speler (zoals het gratis Virtual Clonedrive).
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Met phantombility kun je iso's laten en ze vervolgens runnen. De computer ziet dit dan als een cd station in deze computer. Dit betekent dus dat je niets hoeft te branden en het gewoon kunt mounten in phantom. Het kan bijvoorbeeld handig zijn om een gedownloade game te installeren. Je hoeft geen cd's meer te verspillen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poweriso en magiciso werken beide perfect hiervoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Desertman, klik op de link en je kan gratis Daemon Tools installeren. Zeer handig en soms erg makkelijk met deze virtuele Schijf.

Succes ermee !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding