Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik iTunes verwijder en weer herdownload, gaan er dan dingen verloren?

Zoals muziek of apps, want die staan nou in mijn bibliotheek. Ook boeken enzo. Dus als ik het heb geherdownload, en hij gaat synchroniseren, zal dan alles weer op die opnieuw gedownloade iTunes komen te staan?

Toegevoegd na 26 seconden:
Alle dingen in mijn bibliotheek heb ik ook op mijn iPod Touch 4g staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Nee, heb het laatst nog gedaan, en ik trof iTunes weer precies aan zoals het was voordat ik iTunes de-installeerde.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaalgesproken niet, maar voor het geval er toch iets mis gaat: Maak altijd eerst een backup van belangrijke bestanden op CD of een USB stick. Je kunt (ook) een deel van je HardDisk voor dat doel inrichten, een directory BackUpIT of zo. Verzin een aardige naam die je makkelijk onthouden kan en niet voor kan komen. Als het goed is heb je ok ruimte van Apple gekregen online (cloud heet dat) tenzij je een illegale versie hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, want alle apps zijn opgeslagen in je apple id. Hierdoor zet itunes het automatisch terug. En ze staan natuurlijk ook op je ipod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image