Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik windows 7 Aero Snap aanpassen?

Ik zou graag van Aero Snap "Slimme indeling van vensters" de layout aanpassen zodat ik op 1 scherm niet 2 plaatsen heb (links/rechts) maar 3 (links,midden,rechts).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Aero Snap is alleen ontwikkeld om 2 vensters te plaatsen. Wat je wel kunt doen is op je taakbalk te klikken met rechtermuisknop en dan ´Vensters Naast Elkaar Weergeven´ te klikken. Alle geopende Vensters worden dan naast elkaar weergegeven.

Bevalt deze ´feature´ je niet, dan kun je ook nog Acer Gridvista downloaden. Hiermee kun je tot maximaal 4 vensters rangschikken op je scherm! (Freeware Link Bijgevoegd!)

PS: Als je een ATI Videokaart hebt dan heb je ook een ingebouwde functie in je Videokaart App (ATI Catalyst) waar je ook 4 vensters kunt rangschikken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies wat ik nodig had +
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image