Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik zo goedkoop mogelijk Windows 7 kopen?

Ik ben aan het twijfelen of ik Windows 7 zal kopen. Is er een vaste prijs voor windows7 of is er een winkel waar ik windows7 goedkoper kan kopen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (8)

Als je windows vista al hebt hoef je windows alleen maar te downloaden: GRATIS
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt gewoon voor € 119,= een upgrade (Premium)bestellen of kopen in de (internet)winkels.
Mocht je echter een pc hebben aangeschaft met Vista in de periode van 26 juni 2009 tot nu dan kun je bij veel leveranciers hetzij gratis of tegen geringe betalling van bv 15 euro windows 7 laten installeren.

Heb je een oudere PC met Vista, dan kom je hier niet voor in aanmerking. Helaas maar het is niet anders.

Misschien dat, als je even wacht, de prijzen iets zullen dalen. Dit zag je immers bij XP, Vista en Office ook gebeuren.

Toegevoegd na 1 uur:
Ook zijn er OEM versies te koop die wat voordeliger zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je ook maar IETS te maken hebt met een school of andere onderwijsinstelling (misschien zit je er zelf op of ben je ouder van een schoolgaand kind), kun je grote kortingen krijgen op soft, maar ook hardware, zoals Windows 7, via de website www.slim.nl als de school zich daarvoor heeft opgegeven. Klik op 'aanmelden', kijk of de school er tussen staat, en dan op wat je met de school te maken hebt.

De kortingen kunnen oplopen tot 90%, dus ga eens kijken zou ik zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
77,77 bij Alternate

Toegevoegd na 36 seconden:
http://www.alternate.nl/html/product/Software_System_Builder_Besturingssystemen/Microsoft/Windows_7_Home_Premium_64-Bit/-1081931/?baseId=664814

Is wel de OEM versie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Www.rovecom.nl

72 euro
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De prijzen hierboven zijn correct volgens mij, ik zou het niet weten, ik haat Windows 7.
Maar goed, wat ik wou zeggen is dat de OEM versie illegaal is als je die los koopt, en dat je als je dat koopt geen garantie hebt (behalve op de eventuele hardware).
Je kan dus niet bij MS aankloppen met je problemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Windows 7 Ultimate upgrade € 18,- bij surfspot.nl
(wel even onderwijzer worden)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb 'm eventueel nog wel gratis hier liggen..
haha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing