Windows reageert niet meer, hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een gloednieuwe laptop (ongeveer een week oud) van Acer, met windows 7 erop. Sinds een uurtje ondervind ik jammergenoeg behoorlijk wat problemen. Het begon met heel langzaam reageren. Ik sloot de laptop zodat hij in slaapstand ging, toen het na een tijdje wachten niks verbeterde. Ik had hem op netstroom aangesloten en opende hem opnieuw. Hij werkte weer normaal. Ik stopte toen een disk in de laptop, en had mijn externe harde schijf ook aangesloten. Hij startte het op, maar na korte tijd reageerde "deze computer" en dus windows verkenner, niet meer. De rest van de computer kan ik nu gewoon gebruiken, al is de taakbalk weg. Als ik op mijn openstaande msn ga echter, is de taakbalk er gewoon. Welke gewoon werkt. Ik heb geprobeerd ctrl alt delete te doen, in eerste instantie, maar daar reageert hij niet op. Ook als ik hem via het startmenu probeer af te sluiten of opnieuw op te starten doet hij niks. Ik wil hem liever niet afsluiten door de knop lang ingedrukt te houden, aangezien ik altijd te horen heb gekregen dat dit slecht is voor je computer.
Kent iemand dit probleem en kan iemand me helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.