Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

U kunt perfect de link gebruiken die MrTomaat gegeven heeft in zijn antwoord. Ultimate en Enterprise zijn qua functionaliteit exact het zelfde. Het verschil tussen Ultimate en Enterprise zit hem in de gebruiksrechten en licentie. Enterprise is bijvoorbeeld niet beschikbaar voor een thuisgebruiker. Enterprise is puur voor bedrijven. Meer info hierover kunt u lezen op de volgende link:
http://www.microsoft.com/windows/enterprise/how-to-buy.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/compare
Ultimate en Enterprise zijn hetzelfde qua functies.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat ook een mooi schemaatje bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je bent niet gek, je moet alleen even mijn antwoord nog een keer doorlezen :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent niet de enige die het niet doorheeft, de antwoordgever hieronder heeft ook wat aanwijzingen nodig :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij vraagt over home premium en enterprise.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker aan het trollen suluap? :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok misschien is het allemaal wat kort door de bocht maar ik zal het nogmaals uitleggen: Ultimate en Enterprise zijn hetzelfde, dus waar in de link Ultimate staat mag je Enterprise denken en op die manier kan je een heel mooi vergelijk trekken. Het enige waarin Enterprise en Ultimate verschillen is in de licentie en voor wie het bedoeld is (niet voor particulieren dus ook niet echt interessant voor GV'ers). Maar dit heeft MShelpt al uitgelegd. De grap is dus dat de vraagsteller zelfs beter het vergelijk tussen Ultimate en HP kan bekijken aangezien vraagsteller toch niet Enterprise in haar bezit kan krijgen (legaal dan), als vraagsteller dat wel kan omdat ze een groot bedrijf heeft of het wil weten omdat ze hierover gaat in een bedrijf klopt er iets anders niet. Als de vraagsteller het wil weten omdat ze Enterprise via andere weg binnen kan krijgen geldt ook weer dat het dezelfde functionaliteit biedt als Ultimate. Snappie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit wel degelijk een verschil tussen ultimate en Enterprise, de een is de consumentenversie en de ander de bedrijfsversie. Enterprise is sterker in netwerkzaken o.a
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je daar een bron van?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier wordt over het algemeen beweert dat er geen verschil is behalve de licentie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Licentie is een, en daarnaast de rechten en is speciaal gemaakt voor netwerken, hoewel beide versies dit perfect doen, Enterprise gaat alleen nog wat verder hierin. De bron ben ik zelf, ik tot ik ziek werd in de ict gewerkt als commercieel technisch medewerker binnendienst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh zie dat ik de link vergeten ben in de laatste reactie: http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itprogeneral/thread/bbf8edc6-6380-4f84-af7d-9244b8f103e3/ Tja als je er zelf mee gewerkt heb kan ik je moeilijk tegenspreken, vreemd wel dat het niet echt bekend is, of i.i.g. dat overal beweert wordt dat Ent. en Ult. exact hetzelfde is(behalve licentie). Zou dat dan gedaan worden om thuisgebruikers niet het idee te geven dat ze een "mindere versie" hebben terwijl ze toch niks hebben aan de mogelijkheden die Ent. over Ult. biedt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft geeft het zelf ook al aan in het antwoord wat hier door hun is geplaatst. En de consumentenversie is niet minder gewoon een beetje anders. Maar daar merk je niks van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik denk nu dat ik het snap. Het zijn exact dezelfde OS'en na installatie maar doordat je van MS meer rechten krijgt op Enterprise licentie kan je het zodanig aanpassen dat je met Enterprise meer kan. Er zit dus geen extra functionaliteit in alswel dat je meer aan kan passen naar eigen inzicht. juist?
De vraag die de vraagsteller geef is het verschil tussen premium en enterprise.... Niet tussen ultimate en enterpr.
Hieronder de link met een overzicht van de mogelijkheden/verschillen tussen alle windows7 versies

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/products/compare
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding