Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op dit moment draait mijn pc nog op Vista, maar ik wil naar Windows 7. Nu kan ik mijn Adobe Flash niet upgraden. Kan het daarna wel weer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
633

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat je niet kan upgraden klinkt een beetje als een softwarebug.. Ik weet het niet zeker hoor, maar als jij straks Windows 7 hebt geïnstalleerd gaat het helemaal goed komen met Flash.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het niet kunnen upgraden van Flash zit 'm ongetwijfeld in een softwarefout of een beschadiging in de registry o.i.d. Wanneer je upgradet naar Windows 7 zal die fout niet spontaan verdwijnen. Wanneer je Windows 7 schoon installeert, zul je uiteraard ook Flash opnieuw moeten installeren, waarna alles weer naar behoren werkt.

Om nu de boel weer aan de praat te krijgen, kun je het beste Flash compleet verwijderen. Adobe heeft daar een programmaatje voor (zie de pagina uit de bron).

Vervolgens kun je de meest recente versie van Flash installeren via de site van Adobe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar een bepaalde website die Flash vraagt en je word dan automatisch doorgelinkt naar de website van Adobe
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding