Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat mijn Acer Aspire 5742G ( windows 7 ) weer precies zo is zoals toen ik hem kocht?

En dan bedoel ik ook echt helemaal precies. Dus alle bestanden weg, alle programma's die er in het begon op stonden / niet op stonden weg / terug, en alle thema's weer als eerst. De back up is geen optie, want dan blijven er een hoop bestanden staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Windows helemaal opnieuw installeren, Clean start...

Dan begin je weer helemaal schoon, en als je niks er aan hebt gedaan zou ik ook nog even de stofzuiger of luchtcompressor door de binnenkant halen (kijk wel uit dat je je apparatuur niet beschadigd)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoewel... met een laptop is dit nou niet heel erg nodig, kan wel, maar moeilijker...

Voor de rest is windows opnieuw installeren als ik je vraag zo lees de beste optie voor jou... is al die voor geïnstalleerde troep van de fabrikant ook allemaal er vanaf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Start de laptop eens opnieuw op en klik eens op alt+f10.
Als het goed is wordt de herstelconsole nu gestart!!

Als dit niet direct werkt moet je even in het bios (f2) harddisk recovery aanzetten.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acer bellen en om een recovery cd vragen, en als die er niet is vraag je hoe het opgelost moet worden , ze leggen dat goed uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing