op mijn pc kan ik geen dingen meer installeren of verwijderen wat moet ik nu doen?
Ik heb een pc waarop windows xp draait en daarop kan ik niks meer verwijderen of installeren ik heb geprobeerd om systeem herstel te doen maar als ik erop klik dan staat er dat er een bestand mist en het zelfde staat ook als ik naar configuratiescherm wil gaan om het te verwijderen... Als ik iets wil installeren dan staat er met welke programma ik het wil openen wat niet klopt omdat het een exe file is en die hoor je tog gewoon te installeren? Ik heb ook geprobeerd er een windows xp cd erin te doen en het opnieuw te installeren maar hij wil niet starten ook niet als ik hem erin hou en opnieuw opstart ik heb er ook een harde schijf van een andere pc erin gestopt dan kan ik tussen 2 dingen kiezen maar als ik iets kies dan reageert hij niet zo heb ik ook geprobeerd de windows xp cd handmatig op te voordat windows zich op start maar dan reageert hij ook niet dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen heb alles geprobeerd wat ik kan meestal lukt het wel na lang zoeken maar ben vandaag de hele dag bezig geweest en heb geen oplossing gevonden kan iemand mij helpen??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.