Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Probleem met vastlopende pc...wat moet ik doen?

Ik heb windows 7 op een pc die 4 maanden oud is.
Nu heb ik een video berwerkingsprogramma en ik heb 5u lang gewerkt om een film te monteren!

Ik ben nu klaar...en elke keer als ik op ''film maken'' klik gaat dat blauwe ding draaien bij je muisaanwijzer, en staat er pinnacle werkt niet meer.
Dan moet ik het hele programma afsluiten.

Als ik het weer opnieuw open, en weer opnieuw alle opgeslagen dingen laadt, doet hij telkens hetzelfde.

Is nu alles voor niks geweest?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Heb je een snelle computer? oftewel, een multi core processor, minstens 4GB (is erg belangrijk bij videobewerking) en een goede videokaart.

Sorry voor de lastige vraag die ik stel maar Pinnacle is een erg zwaar programma. Eerlijk gezegd denk ik dat je computer wel snel genoeg is, maar dat je alleen at geduld moet hebben.

Anders gewoon upgraden, ga ik ook binnenkort doen! :)

Succes verder!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dan is pinnacle té bezig om de interface (het programma) nog te laten functioneren. Je moet dan gewoon geduld hebben tot hij weer beschikbaar wordt. Het neemt kennelijk zoveel processorsnelheid en geheugen in, dat je systeem niet echt iets verder aankan (wat heel normaal is btw)

Toegevoegd na 5 minuten:
Het leuke is dat het niet vastgelopen is, hij is gewoon bezig. Maar men verwacht dat een pc dat gewoon even doet, terwijl je verder kunt met andere zaken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing