Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik via de Microsoft winkel (online) de Home Premium versie van Windows 7 bestel, ontvang ik dan een Nederlandstalige versie?

Ik wil namelijk liever de Engelstalige versie, maar ik kan maar niet duidelijk krijgen welke versie ik nou krijg. Ik heb al geprobeerd ze te bellen, maar dat kan alleen tijdens kantooruren (het is nu zaterdag)...
Bij bol.com kan je wel een Engelstalige versie bestellen, maar die is dan gelijk 70 euro duurder!??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Volgens een blog geschreven en te lezen op Internet ,schijnt het mogelijk te zijn om aan de hand van de te volgen stappen ,later een extra taalpakket geïnstalleerd te kunnen,worden.

Leest U verder :

http://me.dylian.eu/handleidingen/in-windows-7-home-premium-van-taal-wisselen

Dit scheelt U dan inderdaad die 70 Euro en zeker het overwegen waard. In de bewuste blog staan linkjes,waarmee het Engelstalige pakket gegarandeerd wordt.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een online winkel moet je normaal de taalkeuze opgeven van de Windows versie die je koopt.

In de online winkel van microsoft (bron) heb je die keuze niet. Ik ga er eigenlijk vanuit dat je tijdens de installatie de taalkeuze maakt of anders bij de download.

Ik meen dat je home edition wel in een andere taal kunt installeren vanaf één bron DVD, maar dan wel een herinstallatie moet doen (tenzij je het artikel in de bron volgt).

Voor de zekerheid vraag ik het na bij Microsoft. Als ik meer weer zet ik dat bij mijn antwoord.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je in onderstaande winkel bestelt krijg je sowieso de Nederlandse versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je hem in de nederlandse webwinkel van microsoft krijg je hem volgens mij in het nederlands, omdat dit de standaard taal is voor deze webshop. maar in principe moet je de taal kunnen veranderen bij configuratiescherm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing