Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er ook een instalatie voor windows 7 of windows xp voor een tablet pc? zo ja, waar kun je die kopen/downloaden? kan het ook over android heen?

Hoi hoi, ik heb een tablet pc met android erop. ik wil hier graag windows 7 of windows xp opzetten. zou dat ook kunnen? en waar kan ik dan die windows 7/xp kopen/downloaden? alvast bedankt voor de antwoorden!

Groetjes gert

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

nee vergeet het maar
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Nee dat gaat niet lukken omdat het OS ingebouwd is zeg maar.
Windows 7 is tevens niet gebouwd voor een tablet en zal dan ook niet goed kunnen werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je Windows op een Tablet willen hebben?
Windows draait al niet eens fatsoenlijk op een PC..laat staan op een tablet....

maar om je vraag te beantwoorden.. nee dat gaat je niet lukken...

De Android tablets zijn gemaakt voor Android. simpel.
Android is zo gemaakt dat het deze tablets ondersteund (drivers waar nodig enz, enz..)

ALS er al Windows op kon, dan zou het niet werken, simpel omdat Windows het niet ondersteund..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het wel kunnen installeren, niet dat het lukt of werkt erna. Raadt het ook sterk af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is wel een windows 7 versie voor kleine 10" notebooks... alleen die is speciaal gemaakt voor die notebooks... of het ook op een tablet kan weet ik niet...
maar zowiezo raad ik je sterk aan daar gewoon vanaf te blijven! De kennis op het internet is daarvoor nog niet groot genoeg.. als hij dan niet meer zou werken dan zou niemand je kunnen helpen.

En eigenlijk is een tablet ook niet echt vergelijkbaar met een computer vind ik.
Ik vind het meer een geavanceerd telefoon dan een pc.
ik bedoel op mijn htc moet ik ook niet proberen om windows op te installeren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij kan dat alleen op tablets die speciaal voor windows 7 zijn gemaakt zoals de Archos 9.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding