Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat gebeurd er met je laptop als je een illegale versie van windows 7 zou instaleren?

Ik heb een laptop met een legale versie van Windows Vista en zou heel graag windows 7 erop instaleren om het eens te bekijken alvorens ik het aanschaf. Het gaat dan wel om een illegale versie. Kan ik na het instaleren van een illegale windows 7 mijn systeem weer zonder problemen terugbrengen naar mijn legale windows vista versie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Ja dat kan,maar dan zult U de hele harde schijf,welke U bij de legale Windows versie moeten,wissen. (zie link)

http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/dban+bestanden+definitief+verwijderen+van+een+harde+schijf

Vervolgens kunt U zonder probleem de legale Windows versie er opnieuw op installeren . ER gebeurt dus helemaal niets bijzonders met Uw laptop.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan dan moet je hem ernaast installeren zodat je een dualboot situatie creeert.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bron geeft voorbeeld hoe je een dualboot situatie creeert. Je kan als win 7 dan niet bevalt later altijd de partitie weer wissen of verwijderen. Je kan ze ook gewoon naast elkaar laten bestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing