Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kan de mp3 kopieren en plakken in de map "opstarten". Gewoon via de Verkenner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, het opstart geluid van Windows vervangen door een MP3 of wav bestandje van de muziek die je wilt horen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Start- configuratiescherm -> Geluid -> tabblad geluiden -> in de lijst zoeken naar Windows aanmelden (of starten), dan bladeren en jouw geluidsbestand daar selecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel mogelijk denk ik dan moet je het liedje in het opstart register doen. Dit kan je redelijk makkelijk via ccleaner en dan via opties dacht ik en dan staat er dacht ik ergens een tab blad met: opstarten of iets dergelijks. Voeg daar je muziekje bij en test het eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit behoort zeker dat een van de willekeurige mogelijkheden! Je kan dit doen door bij configuratiescherm naar hardware en geluiden te gaan, hier kan je een geluid(muziek) kiezen bij bijvoorbeeld het aanmelden van windows. Je moet het desbetreffende nummer (bijvoorbeeld: gogo yellowscreen) wel converteren naar .wav, anders zal deze niet worden afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zeker mogelijk, genoeg opties al gegeven in alle antwoorden boven mij... maar waarom niet andersom? waarom haal je niet al je opstart geluiden weg? daardoor start je pc sneller...

Als je een MP3 als opstart geluid zet zal het aanzienlijk langer duren voordat jij je bureau blad ziet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing