Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg om de 5-10 minuuten bluescreen, hoe los ik dit op?

en ik krijg dit als probleemstelling:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: e4
BCP1: 00000001
BCP2: 8B367CEC
BCP3: 00000000
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini052411-01.dmp
C:\Users\Els\AppData\Local\Temp\WER-69077-0.sysdata.xml
C:\Users\Els\AppData\Local\Temp\WER4597.tmp.version.txt

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

C:\Users\Els\AppData\Local\Temp\WER-69077-0.sysdata.xml
Dit is in een Temp-map, dus tijdelijk.
Probeer TFC:
http://www.geekstogo.com/forum/files/file/187-tfc-temp-file-cleaner-by-oldtimer/

Als gevraagd wordt om te herstarten, doe dit dan.
Blijft het probleem, PM me dan even, dat kijk ik of het aan een virus ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

je zou eens de logboeken met foutmeldingen erbij moeten halen hier valt niet zoveel uit te halen
maar het gaat er meestal om wat heb je gedaan geinstalleerd/verwijderd vlak voordat dit probleem voor het eerst ontstond ?
nieuwe hardware ? geinstalleerd misschien ?
meestal help een systeem herstel tot een dag voordat het probleem ontstond wel als het niet iets hardewarematig is
(Lees meer...)
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en waar kan ik dat logboek dan vinden?
capthavoc
13 jaar geleden
probeer eens start help en ondersteuning en zoek op het woord logboeken maar ik begrijp dat je dit nog nooit eerder hebt gedaan dus zal het waarschijnlijk je niet veel opleveren
voor zover ik begrijp kon je eerst niet opstarten veilige modus lukt nog wel maar geen systeem herstel
heb je nu windows er opnieuw opgezet ?
Als ik het verhaal zo hoor is er toch iets echt defect met je hardware maar het is erg lastig uit te zoeken wat dat precies is
stuur me maar een PM
Koop een Apple! geen bluescreen or what so ever...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste oplossing, een Mac kopen.. weg met alle ellende!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image