Mijn Computer start niet meer op ?
Ik heb de c schijf en de e schijf nu was de e schijf heel klein en wilde ik hem groter maken .. omdat de comp geen backup kon maken ,Nu heb ik iets verkeerd gedaan maar weet niet wat .
Wie kan mij uileggen hoe ik vanuit de bios weer normaal kan op starten .. Of dat ik hem weer goed kan krijgen ik ben geen computer freak dus als u mij wilt helpen graag beginners taal
Hoop dat u de uitleg begrijpt ... Alvast vriendelijke dank ..
Ik heb geprobeerd om de e schijf meer mb te geven want hij had kbs door naar deze computer te gaan andere kant muis klikken dan kom ik in computer beheer daar op opslag geklikt
toe kreeg ik mij 2 schijven te zien toe op die kleine schijf geklikt groter maken toe heb ik op internet gezocht hoeveel ik moet hebben was dacht ik 20 gigabytes .. dat gedaan opnieuwe opgestart en toe deed hij het niet meer .. Hij zeg nu iets met boot en restart maar dan zeg hij steeds hetzelfde ik wilde alles wat u zeg opschrijven en dat maandag proberen dan ben ik weer bij de computer .. Colinda
Dus ik kan niet als ik in het bios ben vandaar uit zonder schade aan te richten opnieuw opstartten ...
En als ik de cd pak dan zet hij er toch een nieuwe windows op ? Dit was idd een probeerstel van mij ... er staat wel wat info op ... maar heb alles als het goed is naar mijn laptop gekopieerd ...hoop dat dat wel goed is gegaan ? Maar zou het waanzinnig als het mij zou lukken om het toch voor elkaar te krijgen vandaar mijn vraag aan jullie ..
En nee geen slimme hulp ik doe alles zelf door om hulp te vragen en te proberen ...als het maar geen moeilijke taal is ..
Groetjes Colinda
Jammer.... Wat u uitleg is toch iets te moeilijk voor mij ..
Had nog hoop dat het misschien zou lukken ...
Ben zelf aan het experimenteren daar leer ik het meest van
maar mocht niet zo zijn .... Mag ik u dan gelijk iets anders vragen
Als ik dan in het bios iets zou veranderen en dat is niet gelukt kan je de computer met de cd wel weer goed krijgen ?
kan dat altijd of niet........ Met de cd die erbij hoor Groetjes Colinda
Ga straks snel jullie antwoorden proberen en dan kijken of het lukt ... Als het gelukt is laat ik het aan jullie weten Groetjes Colinda ...
Ik heb de cd erin gedaan herstel optie gekozen maar nu vraag hij steeds geef een geldig instal nr op dan zie je staan
1: c: \Windows en staan
2 : d: \WINDOWS
WAT WORD ER NU BEDOELD IK HEB GEDAAN C EN DAT IS NIET GOED D GEDAAN DAT WAS OOK NIET GOED WEET IEMAND MIJ TE HELPEN MET WAT IK DAAR MOET TYPE
GROETJES COLINDA
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.