Help! Mijn laptop doet raar na het opstarten...
Ik heb net 3 keer geprobeerd mijn laptop op te starten en kreeg 3 keer hetzelfde probleem. Het opstarten verliep allemaal prima en normaal. Vervolgens moet ik mijn wachtwoord ingeven en dan krijg ik ineens een flikkerend scherm met blauwe en rode strepen alles door elkaar. Ik dacht eerst dat het misschien aan het scherm lag, maar het opstarten en alles is wel duidelijk net als anders. Wat kan dit zijn? Ik moet vanavond met spoed nog iets uitwerken en ja, je raadt het al, dat staat op de laptop. :(
Toegevoegd na 22 uur:
Ik ben vandaag naar de computerzaak geweest. De videokaart is inderdaad stuk. Deze hebben ze nu uitgeschakeld, waardoor ik de laptop wel weer kan gebruiken. Enige nadeel is dat de resolutie van het scherm niet meer is aan te passen. Alles is nu heel groot en ik moet dus meer scrollen. Ook de kleuren zijn fletser. Voor een nieuwe videokaart zou ik een compleet nieuw moederbord moeten aanschaffen. Dat zou rond de 300 euro moeten gaan kosten. Eerst maar 'ns kijken of ik nog garantie heb op deze laptop.
Allemaal bedankt voor jullie reactie!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.