Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor Joomla 1.6 moet ik mijn PHP naar minimaal versie 5.2.4 upgraden...?

En dat kan alleen maar als ik Debian 5 heb draaien. Momenteel heb ik Debian 4 en Plesk 9.2.3.
Dus.. Kan ik straffeloos een "apt-get upgrade" opstarten of ben ik dan alles kwijt en moet ik Plesk opnieuw installeren (met 17 life domeinen/websites erop)
Is er iemand met ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik zou het geheel even in een test-omgeving (desnoods met virtuele machines) uitproberen.

Je hebt geen zin in rampen en je weet niet wat er op detail niveau allemaal mis kan gaan.

Eerst even uitproberen voor je je live-omgeving wijzigt (en dan nog voor goede back-ups zorgen!).
rose
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

om welke sites gaat het, misschien een beter idee om alles over te zetten naar drupal ben je van alle gedonder af, heb je ook nog eens seo vriendelijke urls erbij, node redirect 301, met eens speciale module kan je alle urls omzetten de pagina moet je wel weer opbouwen, joomla gaat er binnenkort uit als ik Dries Buytaert mag geloven :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf ooit iets dergelijks gedaan, en dat ging niet geweldig - heb uiteindelijk mijn server opnieuw opgebouwd met Debian 5.

Zoals ik al in de andere reactie meldde, neem eventueel contact op met DDDI en vraag of ze nog een ISO van debian 4 hebben zodat je een testmachine op kunt stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing