Hoe los ik mijn oorbel probleem op?
Vroeger droeg ik vaak oorbellen een half jaar later al heel lang niet meer en waren de gaatjes dichtgegroeid. Paar jaar later heb ik weer nieuwe gaatjes laten schieten omdat ik het toch leuk vindt om het te dragen en 6 weken later mocht ik eigen oorbellen in. Links ging het prima met in een uit doen maar aan de rechterkant bleef de oorbel een beetje hangen als ik hem uitwou doen en ging het bloeden na een dag dragen. Als ik hem 's avonds uit doe en de volgende ochtend weer aan wil doen moest ik hem doorprikken en ging het heel erg bloeden toen heb ik mijn gaatje dicht laten groeien en opnieuw laten schieten. Maar dat werkte niet kreeg weer hetzelfde probleem Weet iemand wat ik hier aan kan doen. Als ik de oorbellen van vroeger vergelijk met de oorbellen die ze nu hebben vind Action nu veel mooier geworden en daarom wil ik ze ook dragen maar omdat ik dat probleem heb kan ik geen oorbellen dragen aan de rechterkant. Als ze niet waren dichtgegroeid had ik dit misschien nu niet gehad
Ik heb de oorbellen van vroeger gevonden die ik vaak droeg en nu zijn ze veel mooier geworden en ik bedoelde gewoon van dat ik ze niet in kan hoop dat er iemand het antwoord heeft