Wat te doen als je graag make up draagt, maar je huid er gelijk op reageert?
Ik ben iemand die het leuk vind om veel make up te dragen, maar helaas reageert mijn huid hier erg op. Ik ben namelijk een tijdje gestopt met make up dragen en allerlei crèmes voor mijn gezicht en heb nu bijna (op een paar littekens na) een egale huid.
Helaas mis ik het wel heel erg want ik vind het namelijk leuk om zoveel op te doen. Ik heb al van alles geprobeert dure make up voor de gevoelige huid (ook speciale huidverzorging), maar helaas krijg ik steeds hetzelfde effect. Als ik make up droeg deed ik het altijd netjes eraf halen. Mijn huid reageert dus op alles wat ik er op smeer en niet alleen op make up.
Is er iemand met hetzelfde probleem die hier wel een oplossing voor heeft gevonden?
Ik dacht namelijk ook dat ik goed bezig was, totdat ze mij vertelde dat ik beter op een andere manier kon reinigen. Mijn huid ging er flink op vooruit, kan nu zelfs makeup dragen (af en toe) zonder dat ik gelijk onder de puisten zit
https://www.douglas.nl/douglas/index_b0008.html?trac=nl.01p.yah.YSM.douglas_nl_marken_clinique.clinique_brand.000000&erid=1438014904939093802&zanpid=2060787777104471040
het wordt door veel vrouwen gebruikt die allergisch reageren op gangbare make-up.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.