Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een mannen deodorant met weinig geur?

Ik begrijp dat weinig geur natuurlijk een beetje een rekbaar begrip is, dus ik zal het toelichten.
Mijn zoon gebruikte eerst axe en nu adididas. Maar zelfs als hij (beweerde hij) maar heel weinig opspoot vond ik de geur overweldigend zwaar.

Dus niet perse een kwestie van of de geur aangenaam is of niet maar het is vooral veel geur.
De vraag is dus of er voor mannen ook een deo bestaat met een hele lichte geur. Geen geur (die bestaan natuurlijk wel) is hier helaas niet bespreekbaar.

Volgens de lokale drogist zijn alle deo's voor mannen vrij sterk geparfumeerd, maar misschien is er toch een merk waarbij het minder sterk is.

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Ja, als je daarop googelt kom je wel het een en ander tegen. Bijvoorbeeld:

- Bulldog Deodorant is een frisse en licht kruidig geurende deoroller die geen kunstmatige kleur- of geurstoffen bevat.
- Disobey for Men is een langwerkende en licht geurende deodorant die vrij is van alcohol en parabeen.
- Clinique Happy for Men is een subtiel geparfumeerde deodorantstick die de hele dag beschermt.
Amadea
9 jaar geleden
Deoleen. 0% parfum en 0% alcohol. Bij iedere drogist verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik vind het een bijzondere opmerking van je drogist. Onzin eigenlijk.
Deodorants als Axe en Adidas zijn inderdaad erg sterk geparfumeerd (in de reclames merk de ook het accent op de geur, niet de deo werking).
Er is een heel arsenaal aan deodorants voor mannen die veel minder sterk geuren.
Voorbeelden: Nivea Men, L'Oreal Men Expert, Sanex Men.
Op deze deo's kan je veel makkelijker een lekker luchtje (als after shave of eau the toilette) gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Deoleen en Neutral zijn bijna geurvrij. Keuze genoeg dus.
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing