ineens heb ik sinds vanmorgen gekke bruine vlekken op.mn hand krijg dat er ook niet af wat kan dat zijn?
Heel vreemde vlekken heb ik. En ze gaan ook niet weg. Ook niet met water ik voel niks t ruikt niet. Het lijkt beetje op chocolade
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Foto?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gisteren geen constructielijm gebruikt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt wel op jodium.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja klopt, daar krijg je ook van die vervelende vlekken van.
molenaar
10 jaar geleden
Maar dat heb ik in irder geval niet eens in huis das dus niet t geval hier haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik lees dat het ook van bepaalde voeding kan komen, veel wortels bijvoorbeeld. Maar echt betrouwbare bronnen zie ik nog niet.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Sinds vanmorgen zeg je. Toen je wakker werd had je ze ineens? Ligt er iets in je bed?
Ben je met de bus/trein gegaan, zat daar misschien iets aan een stang of een leuning van een trap?
Het ziet eruit alsof je ergens in hebt gegrepen. Handen wassen met terpentine?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je lelies in huis? Die geven nare vlekken.
Je kunt kijken of het er met tandpasta of jif af gaat?
Je kunt kijken of het er met tandpasta of jif af gaat?
molenaar
10 jaar geleden
Nee er lag niks in mn bed en ben niet met de trein geweest zal is kijken voor t terpetine
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Het doet mij ook denken aan Jodium (Betadine) of anders beits. Misschien zat er ergens iets aan. Winkelwagentje, handvat van je autoportier....
Amadea
10 jaar geleden
Heb je iets vastgehad wat heel oud en zwaar verroest was? Roestvlekken kunnen heel hardnekkig zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je echt heel zeker weet dat je niet in aanraking bent geweest met alle mogelijke suggesties die bij de reacties staan of misschien iets anders dan kun je het beste je huisarts raadplegen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.