Hoe krijg ik rode vlek van mijn neus?
ik heb sinds vorige jaar een rode neus van de zijkanten en op de midden van de neus en op me wangen roodheid en volgens mij zit er onstoken acne in me huid , dus ik ging roaccutane gebruiken voor 6 maanden en de roodheid was niet weg , dus 6 maanden gewacht kwam ik bij een huistherapeut en ze zei dat die roodheid moet weglaseren van me neus met een vaatlaser
ik was overtuigd dus ik doe het en kreeg na 3 dagen korstjes
dus ik weken wachten die korsten gaan weg maar er blijft roodheid
ik denk huh ? alles zou toch weggaan , dus ik weer daarheen
die mevrouw zij '' jaa er was wel iets weggegaan '' ik zei '' ik zie er helemaal niks van het is juist roder geworden'' ze zei '' ik doe het nog een keer voor je dit keer gratis maar niet meer hier terug komen'' dus ik weer daarliggen nadat ik klaar was kreeg ik weer korstjes en tot me verbaasing had ze ook gelasert op een korst die ik nog had op me neus en nu is het nog steeds zo rood en vooral die plekje waar die korstje op zit , het ziet er niet uit ik heb me sociale leven gestopt geen school werk ik durf niet voel me niet comfortabel ik heb alles geprobeerd sudocreme alles het gaat niet weg en die roodheid blijft , iemand enig advies voel me zo ongelukkig