Hoe houd ik me haar blauw?
Ik ben de laatste tijd helemaal gek van blauw haar! Ik wil het zo graag en ben daarvoor naar de kapper gegaan, helaas ben ik terug gekomen met me eigen blonde haren. Omdat ik niet zeker wist of het echt goed bij me zou staan wilde ik kleurspoeling doen. Die hadden ze wel maar die werd dan snel groen en dat moeten we niet hebben ;). Dus de enige optie is permanente haarverf. Maar hoe houd ik het gezond, of tenminste nog mooi blauw. Ik weet dat het een rare kleur is maar ik vind het heel mooi.
Ik heb ook een foto toegevoegd waarbij ik mezelf blauw haar heb gegeven, is dus niet echt. Ik zou graag willen dat jullie eerlijk zijn of het me staat, gewoon eerlijk :) alvast bedankt!
De grote vijand van haar heet : shampoo. En zeker voor gekleurd haar. Beetje bakpoeder en als je erg droog haar hebt wat azijn, en je hebt alles wat je nodig hebt voor geweldig haar, in eender welke kleur. En je zult merken dat een kleur veel langer houdt - al heb je wel net zo veel zoniet meer uitgroei.
Maar dergelijke extreme kleuren zul je inderdaad gewoon goed moeten bijhouden, omdat ze nu eenmaal niet zo ' licht-echt' zijn. Elke paar weken bij laten kleuren dus. Wat natuurlijk niet zo heel erg goed is voor je haar......
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.