Bij wie kan ik terecht als ik een nieuwe haar style wil omdat ik me onzeker voel over me eigen haar als een jongen? Zie uitleg
Ik ben een jongen van 18 jaar oud, en ik ben opzoek naar een nieuwe haar style. Ik had altijd van me kleins of aan krullend lang haar wat ik met haarlak strak spoot zodat het netjes over me voorhoofd ging. Je kunt het een beetje een ''look a like old justin bieber'' noemen. Waarom ik dit altijd deed? Omdat na mijn mening ik best een groot voorhoofd heb en dat probeerde te verbergen.
Maar nu.. ben ik 1,5 maand geleden naar de kapper geweest en heeft ze me aardig kort geknipt en ik vind het hartstikke leuk staan maar ik weet niet wat ik met me haar moet! Moet er nou gel/haarlak/wax in? ik zou het niet weten. Daarom ben ik ook best nieuwsgierig naar nieuwe haar stylen wat misschien bij me zou passen. Maar wie bij kan ik terecht? Moet ik naar een kapper gaan? Of zijn hier speciale zaken voor? En wat zou ik dan tegen ze moeten zeggen?
Iets waar je je goed bij voelt. Mee lopen met de meerderheid heb je ook niet aan, want je moet jezelf kunnen blijven.
Je kunt natuurlijk altijd wat middeltjes (wax, gel en haarlak e.d.) bij de drogist kopen om uit te proberen. Maar dit is aan jou.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.