Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe haal je de nagellak langs je nagels weg?

zo irritant, dan lak je je nagels en dan komt er nagellak naast je nagel, op de huid zeg maar, hoe haal je dat weg, zonder dat de nagellak weg gaat??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

zoals bij de reacties al staat,
wattenstaafje, beetje remover er op en dan voorzichtig de overtollige nagellak verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik doe het zelf altijd met een in nagellak gedrenkt wattenstaafje, maar soms is zelfs dat te groot en haal ik nagellak van mn nagel af. Dan wil een houten tandenstoker met remover nog wel eens helpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het wattenstaaf je kan werken.
Dit gebruikte ik zelf ook altijd, totdat ik hoorde van het bestaan van de nagellak remover pen:

Hier een afbeelding:
http://www.bol.com/nl/p/herome-corrector-pen-nagellakremover/9200000005175513/

Deze is te duur ;-)
Etos verkoopt ze voor €4,99 het is een roze stift.
Ik vind dit prettiger dan een wattenstaafje omdat je er wat preciezer mee kan werken.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Je kan het op verschillende manieren weghalen, zoals hierboven al genoemt:
Watternschijfje
Wattenstaafje
Remover pen

Maar je kan ook rond je nagel een laagje vaseline smeren. Nadat je je nagel hebt gelakt, haal je gewoon het laagje weg, en de nagel is mooi. En je huid word er ook nog eens zacht van ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met een wattenstaafje kun je de nagellak van je huid verwijderen. Maak het wattenstaafje nat met nagellak remover en dan er gewoon overheen wrijven!
Mogelijk kun je ook gewone watten gebruiken, als je geen wattenstaafje hebt. Dan moet je het watje dubbelvouwen, anders gaat het niet zo makkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding