Hoe krijg ik mijn haren weer naar mijn eigen kleur?
Ik heb donkerbruine haren en 1,5 jaar geleden heb ik bij de kapper coupe soleil laten zetten.
Na 2 maanden begon het uit te groeien en heeft een vriendin mijn haren blond geverfd, dit pakte helemaal verkeerd uit en ik kreeg een oranje gloed erover heen.
Ik heb er toen naar 2 weken weer bruine verf overheen gedaan niks meer aan de hand, naar een paar weken kwam deze oranje gloed er weer door, toen nog een keer geverfd.
Afgelopen zomer kwam de zon er door en wou ik van die verschrikkelijke gloed en uitgroei af, hij stelde voor om er gewoon een aantal lichtere plukken tussen te zetten en het dan uit laten groeien zodat het minder op zou vallen.
Zo gezegd zo gedaan... .Weer mis!
De uitgroei had heel mooi blonde plukken gepakt maar waar de uitgroei stopte (waar dus nog gekleurd haar zat) werd het weer rossig, hij heeft er toen een spoeling overheen gegooid zodat het minder werdt.
Opeen kreeg ik overal blonde plukken door, hele stukken en dan weer niet (vlekken in mijn haar).
Wat hij toen heeft gedaan was verschrikkelijk, mijn haren pikzwart geverfd vlak voor ik op vakantie ging naar de zon. Huilend in de stoel maar volgens de kapper was het niet anders.
Nu begindt de zon er weer aan te komen en weer komt het oranje erdoor.
Ik weet niet meer wat ik moet?
Kan iemand me helpen??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.