Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn haarkleur terug?

Hallo, ik heb de afgelopen 2 jaar m'n haar zwart geverfd met permanente haar verf en ik wil nu zo graag mijn eigen haarkleur terug( m'n eigen haarkleur is donkerblond/lichtbruin) ook al verschillende kappers gebelt maar die durven er niks aan te doen, verschillende ontkleuringsmiddelen geprobeert ook dat had totaal geen effect, mijn vraag is is er geen spul dat alle kleur uit je haar kan halen het maakt mij niet zoveel meer uit als het erg aggresief is of weet iemand een andere mogelijkheid?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
852

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met Delor collor remover moet het eruit gaan, grotendeels zeker.
Deze colour remover laat de kleurmolecoles van de haarverf krimpen, zodat je ze daarna uit je haar kunt spoelen. Dit product bevat zelf geen ammoniak of bleekmiddel. Het is echter wel mogelijk dat je haar na het gebruik van dit product lichter is dan je eigen haarkleur, maar dat komt door het volgende: Sommige haarverf bevat waterstofperoxide. Waterstofperoxide wordt gebruikt om je haar te bleken. Oftewel: Om je haar op te lichten, te blonderen. Niet alleen blonde haarverf bevat waterstofperoxide, maar soms ook donkere kleuren. Als je dus ooit je haar hebt geverfd met haarverf waar waterperoxide in zit, dan moet je er vanuit gaan dat je haar -na het gebruik van dit product- een stuk lichter is dan je eigen kleur. Als de haarverf die je ooit hebt gebruikt géén waterstofperoxide heeft bevat, dan wordt je haar na het gebruik van dit product weer je echte eigen haarkleur. Het kan trouwens wél zijn dat er nog een oranje gloed overblijft na het gebruik van deze colour remover. Maar Délor zegt dat je dit kunt minderen met kleurshampoo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar heb je het mee geverfd dan, henna of iets dergelijks?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op natuurlijke kleuringen werkt het niet, staat nergens vermeld helaas. http://www.puur-blog.nl/2012/05/delor-sos-colour-remover.html
Je zal moeten wachten tot het helemaal uitgegroeid is, of een kapper zien te vinden die dit wel aandurft, vermeld dan wel dat je natuurlijke verf hebt gebruikt (als dat het geval is). Misschien is de black hair kapper een optie?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding