hoe kun je je mooi maken dmv een operatie?
Ik ben 18 jaar en ik vind me eigen lelijk.
Is er een methode om me eigen te laten veranderen niet van man naar man maar gewoon dat ik er mooier uitzie. Ik denk hierbij aan een operatie. Is er een methode? En wat kost dat? Niet dat ik geen budget heb maar ik kan het nergens ophet internet vinden. Ik zou graag rreacties ontvangen.
Jij hebt ongetwijfeld sterke kanten, dus presenteer die. Stel dat je neus niet helemaal staat zoals jij dat wilt en dat hij groot is (ik geef maar een voorbeeld), en dat je dat lelijk vindt. Probeer dan de aandacht op je mooie mond of ogen te leggen. Of neem een cool kapsel. Of draag kleding die jij tof vindt en straal uit dat je je er goed in voelt. Iemand die zelfverzekerd overkomt, heeft de helft al gewonnen. Het doet er echt niet toe of je voldoet aan het schoonheidsideaal. Dat zijn er namelijk maar heel weinig. Rechte schouders en rug, stevige handdruk, hoofd omhoog. Echt, het helpt. (en vraag je ondertussen af of je echt op een type als Arie Boomsma, die zogenaamd helemaal klopt, wilt lijken).
Ik zou juist geen operatie nemen het kost rond de duizend euro en het ik niet goed voor je.
Veder moet je niet meteen denken dat je lelijk bent wat je zelf ook vind want daar gaan meiden/vrouwen vaak de fout in en hebben dan geen zelfvertouwen meer vraag aan vriendinnen anders wat zij vinden dat je moet veranderen of vraag of ze je eventueel met dit probleem kunnen helpen.
ook de spieren in je gezicht doen onbewust mee.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.