Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je je mooi maken dmv een operatie?

Ik ben 18 jaar en ik vind me eigen lelijk.
Is er een methode om me eigen te laten veranderen niet van man naar man maar gewoon dat ik er mooier uitzie. Ik denk hierbij aan een operatie. Is er een methode? En wat kost dat? Niet dat ik geen budget heb maar ik kan het nergens ophet internet vinden. Ik zou graag rreacties ontvangen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Hoewel ik niet denk dat cosmetische chirurgie een oplossing is voor een minderwaardig gevoel (zie mijn reactie boven), is het wel mogelijk om iets aan je uiterlijk te laten veranderen. Er bestaan diverse klinieken die cosmetische operaties uitvoeren. Je geeft in je vraag niet aan wat je niet mooi vindt aan jezelf. Daarom is in mijn antwoord niet aan te geven hoe duur een cosmetische ingreep is. Stel je hebt een scheve neus, dan kost een correctie tussen de € 1.500 en € 6.000 . Dat is afhankelijk van de aard van de operatie (alleeen correctie neustop of algehele neuscorrectie). Iedere kliniek heeft zijn eigen prijzen/tarieven, maar ook zijn eigen kwaliteiten. Kies dus nooit zomaar voor de goedkoopste kliniek, want het gaat om je lijf en daar krijg je er maar een van.. Voor voorbeelden van prijzen verwijs ik naar de tarievenlijst van een Nederlandse kliniek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing