Zou mijn haaruitval komen door hormonale verandering? Zie uitleg!
Ik ben 22 jaar en ik heb ongv 3,5 jaar de pil gebruikt en nu (2 maanden) gestopt. Ik heb al van alles geprobeert voor het stoppen van de haar uitval die ik langdurig heb. Ik ben al 2x naar de dokter geweest. De eerste keer was voor mijn haar uitval en soort schilfering die misschien als bijwerking (van de pil) optreed leek heel erg op serborrisch eczeem. Nadat ik enige tijd de shampoo en lotion van de dokter had gekregen en gebruikt heb, werd mijn haar uitval erger en erger! Ik ben er mee gestopt en zocht naar een ander shampoo waarmee ik de schilfering tegen houd. Ondertussen slik ik ook een vitamine b complex van davitamon. Nadat mijn haar uitval nog niet gestopt is ben ik laatst weer naar de dokter gegaan. Die vond het een normale situatie en was er wat lacherig over. Ze vertelde dat het normaal is en erfelijk was. Maar me ouders hebben beide nog haar op hun bol. Ook heb ik een bloed test gedaan of ik misschien wat te kort heb, maar dit was niet het geval en alles was goed. Ik heb geen flauw idee wat ik er nog tegen kan doen. IK WEET DAT 100 haren per dag normaal is! Alle tips zijn welkom!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.