kan je nog ergens medische (dus GEEN erotische) vibrators kopen?
Het klinkt wat raar, maar de vibrator van mijn tante (82 jaar) is stuk. Ze had hem meer dan 30 jaar en gebruikte dit (naar eigen zeggen) tegen stijve spieren. Gewone huidkleur, neutrale kaars-vormgeving, bovenaan stomp, in het midden ribbels en onderaan een draaiknop voor regelbare trilling.
Ze heeft me gevraagd om een nieuwe te kopen.
Vroeger vond je deze vibrators zg. "voor nek- en gezichtsmassage" bij 3 Suisses, La Redoute, in electrowinkels etc, nu vind ik ze nergens meer. Ben ook bij Pabo binnen gestapt en daar heb je er allerlei (ook neutrale), maar niet die echte medische die het moet zijn. Bij een winkel voor prothesen en medisch materiaal hebben ze hem ook niet. Op internet een reuzekeuze maar niet die specifieke. Ik vind wel allerlei gezichtsmassagetoestellen, maar die zijn ook niet goed voor haar, ze wil zo één zoals de vorige....
Kan ik die old fashion medische vibrators nog ergens op de kop tikken?
Toegevoegd na 11 uur:
het "massagetoestel" zoals mijn tante het noemt was van zeer zacht plastiek en de ribbels waren horizontaal, je kon de top dus wat "induwen". harde staven wil ze niet, vaak hebben die ook te spitse toppen.
En ook nog voor een goedkope prijs!
@ kruidenvrouwtje ik heb helaas geen foto genomen (dacht niet dacht ik het zo moeilijk zou vinden...), en het ding is in de vuilnisbak beland ondertussen.
....
.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.