Beschadigd haar blonderen.. Hoe doe ik dit?
Hoi mensen,
Ik heb van nature erg donkerbruin haar, en wilde dit een paar jaar geleden heel licht blond maken..
Een kennis die ooit kapper is geweest, heeft mijn haar toen geblondeerd.
Uiteindelijk kwamen we erachter dat ze het met een veel te agressief middeltje deed, zelfs voor het bleken was dit nog een te sterk middeltje.
Mijn haar was daardoor erg stro-achtig geworden.
Ik heb 2 jaar nog die blonde kleur gehouden, totdat ik weer terug naar bruin wilde omdat ik ouder was geworden en dacht dat bruin haar misschien wel mooier was.
Ik heb nu weer 2 jaar bruine haren gehad, maar ze zijn nog steeds echt behoorlijk dood.. Ik wil ze eigenlijk weer terug naar blond verven (wel met een minder sterk middeltje, waarmee ik uiteindelijk ook mijn uitgroei had bijgewerkt) want bruin haar staat me gewoon helemaal niet zo mooi.
Aangezien mijn haar nu dus zo stro-achtig is, wilde ik graag aan jullie advies vragen over op welke manier ik mijn haar het beste weer blond kan maken, met zo min mogelijk schade..
Ik hoef ook niet per se weer zo heel licht blond te zijn, maar toch net iets lichter dan honingblond en met niet zoveel oranje-tinten (zoals je weleens ziet bij mensen met blond geverfd haar.)
Hopelijk weten jullie goede raad, alvast enorm bedankt voor jullie moeite!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.