Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het normaal om rond je schaamlippen haar te hebben?

Ik heb ontzettwnd last van schaamhaar het groeit echt overal en is heel dik, ik ben hier best onzeker over en heb niet het idee dat het normaal is als ik het scheer zijn er na een dag al weer stoppeltjes. Wat us een effectieve manier om het langdurig weg te halen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ja, dat is normaal. Je hebt de venusheuvel, en het gedeelte rond de schaamlippen, tot aan waar de billen beginnen, hier zit bij de meeste vrouwen haar.
Het makkelijkste is om dit voorzichtig met een schaartje wat korter te knippen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk maar naar de afbeeldingen op de wikipedia pagina, hier zie je (rechtsboven) dat er haar zit: http://en.wikipedia.org/wiki/Vulva

Je kunt er voor kiezen om het weg te scheren, maar dat is niet noodzakelijk voor de hygiene. En voor de seks ook niet, vaak word wel wat netter geknipt/getrimd geprefereerd, maar dit is uiteraard persoonlijke smaak.

Toegevoegd na 7 minuten:
Is niet echt een manier om het lang weg te krijgen volgens mij.
Waxen kun je in die regio nietdoen, ontharingscremes zijn ook te agressief, dan blijft toch echt de tondeuse en het scheermesje over.

Ik ga zelf voor tondeuse en schaar, gewoon wat korter getrimd en klaar. Ziet er ook mooi uit.
(Lees meer...)
Ritsuka
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: