Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een door de zon verbrande huid laten verdwijnen /maskeren?

ik ben helemaal verbrand en ik ben zo verbrand dat het niet lijkt alsof ik heb gehuilt, heel gek, maar hoe kom ik ervan af?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
689

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Laat het genezen, dat is de beste methode. Insmeren met after-sun helpt goed, maar ik zou er niet teveel aan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De enige manier om er helemaal vanaf te komen is de huid te laten genezen. Wel kun je de pijn verzachten door lichtjes te koelen door bijvoorbeeld schijfjes komkommer erop te leggen. Voor de rest moet je er juist niet teveel aan doen, zodat de huid zich juist sneller gaat herstellen. Aftersun mag je wat dat betreft ook best smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zweer bij komkommer. 5 minuten en de schijfjes zijn helemaal warm, het trekt de warmte er redelijk goed uit! Lauwe natte zachte washandjes zijn trouwens ook erg pijnverlichtend, mits je het afbouwt of ze lang genoeg laat liggen tot ze niet meer koud aanvoelen (er in 1 keer afhalen als ze nog koud zijn gaat weer ontzettend gloeien). Aftersun vind ik voor in de nacht niks, alles blijft plakken en ik vind dat het snel gaat schuren.
Aloë Vera er op doen werk zeer goed dikke laag er van op en dan gewoon 100% aloë Vera gel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is te koop bij drogist

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding