Als je een relatief uitstekend mascaraborsteltje gebruikt in een relatief prima mascara, heb je dan een een uitstekende mascara?
Onder het mom van 'domme vragen bestaan niet'.
Vandaag heb ik een mascara gekocht die niet de allerbeste was voor het effect dat ik wilde - mascara kan mij niet dramatisch genoeg zijn, ik houd van lekker veel maar vind dat effect niet vaak in mascara's - maar naar de verkoopsters persoonlijke smaak wel de tweede beste die zij voor dat effect zou kiezen. Ze zei toen dat het borsteltje van die 'allerbeste' beter was waardoor die mascara voor een dramatischer effect zorgde, het borsteltje van de 'tweede beste' was dunner, maar de mascara zelf prima. Nu heb ik die allerbeste mascara, maar die is op. Als ik het borsteltje (dat dus schijnbaar erg goed is voor het effect dat ik wil) in mijn nieuwe mascara duw, zou ik dan ook een uitstekende mascara hebben? Want zal dat in veel gevallen niet met het borsteltje te maken hebben? Of zijn de ingrediënten ook heel verschillend? En zo ja, wat maakt de mascara's qua ingrediënten dan zo verschillend - waardoor krijg je van die 'spinnenpoten' van de ene mascara omdat-ie zo dik is en zie je de andere bijna niet eens zitten? Wat doet er meer toe, het borsteltje of de mascara?
Ik hoop dat jullie de vraag een beetje begrijpen :').
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.