Wat voor type huid is dit en hoe kan ik deze best verzorgen?
Als ik heb gedoucht zijn mijn wangen, voorhoofd, kin, huid rondom mijn mond schilferig en de huid aan mijn ogen en ter hoogte van mijn jukbeenderen trekt. Ik kan soms gewoon de velletjes van mijn neus trekken.
Ik heb ook vaak last van puistjes en rode plekjes die niet snel genezen en weggaan.
Mijn huid loopt ook snel rood aan door alcohol, pikant eten, temperatuurwisselingen,...
Ik wil dit gewoon weten omdat dit mij gek maakt en omdat ik mij er niet gemakkelijk door voel en ik wil niet speciaal naar de dermatoloog hiervoor, die raadde mij vorige keer aan om de producten van Avène te gaan gebruiken maarja als man ga ik toch niet elke dag met tientallen crèmes gaan lopen smeren..
Ik ben nog maar 22 jaar, moet ik mij nu al zo gaan bezighouden met zo'n huidverzorging?!
Wat ik je wil aanraden is de mannenlijn van Eucerin. Zij hebben een speciale lijn voor de mannenhuid. Zie het linkje hieronder:
http://www.dermapro.nl/eucerin-men-deep-moisture-gezichts-creme.html
Deze crème hoef je alleen maar 's ochtends na het douchen/wassen aan te brengen en beschermt je huid de hele dag. Als je dit een tijdje hebt gedaan zul je merken dat je huid er een stuk rustiger uit ziet. Succes!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.