hoe krijg ik mijn huid egaal ik heb namelijk last van rode vlekken op mn gezicht?
ik word echt zot van mijn huid, ik hoop dus dat iemand me goede raad kan geven.. kijk vroeger ontsminkte ik me niet zo vaak, maar vanaf nu wil ik het elke dag doen omdat het toch heel belangrijk is. Ik heb al jaren last van wat roodheid rond en op mn neus en op mn kin.. Nu heb ik reinigingsmelk gekocht voor droge en gevoelige huid.. wat blijkt een week later is mijn huid dan weer te vettig en krijg ik een beetje puistjes.. nu moet ik dus weer producten kopen voor een vette huid? Ik ben best wel jaloers op mensen met een perfecte huid en ik wil dit ook! Maar het lukt alleen niet :( Dus als er iemand is die er iets van kent , please share !!! :)
Vooral suiker is funest voor je huid.
En zorg dat je regelmatig je kussensloop wisselt en genoeg slaap krijgt.
Wees voorzichtig met schoonmaken bij de rode gebieden in je gezicht. Gebruik daar ook geen scrub producten en liever zeep zonder toegevoegde geur en kleurstoffen bv.
Verder is het goed om je gezicht rust te gunnen. Dus eens een makeup vrije dag bijvoorbeeld. Als je de vlekjes overdag minder op wil laten vallen kan je ze natuurlijk een beetje verbergen met makeup. Een goede camouflage stick of foundation verhult al vrij veel. Voor advies hierover kan je het beste naar douglas gaan. Deze geven meestal een vrijblijvend advies en je mag ook producten testen. Wel goed schoonmaken nadat je het hebt gedragen. Ik hoop dat het lukt! :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.