Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor haarkleur heeft ariana grande, en kan ik het verven met kastanje bruin haar?

Ik wil over een tijdje mijn haar verven in de kleur van ariana grande, maar ik weet niet of ik het dan eerst moet blonderen of het meteen kan? Kan dat? En er is toch ook zoiets als 5ET ofzo en dam is dat een haarkleur, wat is de kleur van ariana dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De kleur van het haar van Ariana Grande lijkt op iedere foto die je van haar ziet wel anders.
Het varieert van donker mahonie tot oranje/rood.

Het juiste nummer en merk van haar haarverf heeft zij niet prijsgegeven.

Als je het zelf wilt verven moet je naar een drogist gaan en goed bij de haarverven zoeken naar de tint die je denkt nodig te hebben.
Dan kijk je naar het voorbeeld van je eigen haar en dan vergelijk je die twee en dan zie je of dat mogelijk is.

Je kunt over het algemeen twee tinten lichter,
dus afhankelijk van je eigen haartint (kastanjebruin kan ook al in verschillende tinten) kun je kiezen voor bijvoorbeeld licht-mahonie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het zou kunnen dat je met koper-mahonie (zie afbeelding) het gewenste effect krijgt.
[...ik geef geen garantie!]
Het mag ook een ander merk zijn: keuze genoeg!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou niet veel uitmaken valentina.
Een foto zegt niet veel. Zoals ik zei:
Als je Ariana op veel foto's ziet, (google afbeeldingen)
dan ziet op iedere foto haar haar er weer anders uit.
Je ziet aan haar huid dat zij van zichzelf wat donkerder haar heeft. de haarkleur die zij heeft op die foto lijkt Robijn rood te zijn. Zelf het ik mijn haar ook in deze kleur geverfd en is het heel mooi uit te komen. deze kleur is ook nog eens goed en bijna overal verkrijgbaar! (zie afbeelding)

Deze verf is verkrijgbaar bij de Etos, DA en bijna alle andere drogisten. Ik koop hem zelf altijd bij dirx drogist, (De drogist bij Dirk van den Broek) Hier is hij het goedkoopste. Op het plaatje ziet het er vaag uit, maar kijk maar eens naar mijn profiel foto, dan zie je deze kleur.

Toegevoegd na 1 minuut:
hij wilde de afbeelding niet openen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar haarkleur heet magenta. Maar het is wel een moeilijke kleur om het zelf te verven ik zou Daarvoor naar de kapper gaan. Ik denk niet dat je het eerst moet bleken ed dat heeft Ariana ook niet gedaan zij zelf heeft een bruine haarkleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ariana had zelf ook kastanje bruin!
Dus het kan, verder weet ik dat ze het Red velvet hair noemen, voor de goeie zou ik de kapper raadplegen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding