Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe lipgloss gekocht van bourjois paris, 3d effect, Maar hoe werkt dit?

Ik draag eigenlijk nooit make-up, en ik heb er helemaal geen verstand van, nog minder dan 0. Ik smeer nog net geen oogschaduw op mijn lippen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik ga volgende week trouwen, en wil er dan graag leuk uit zien, en die lipgloss vond ik erg mooi. Dus ik wou het even proberen.

Maar het blijft gigantisch nat en plakken, en geeft af op alles. Hoort dit?

Of heb ik het niet goed opgedaan?

http://www.bourjois.nl/catalogus/make_up/lippen/gloss/nieuwe_lipgloss_effet_3d

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik gebruik Infallible van l'Oreal. Dat zijn een lippenstift en een witte glansstift in één verpakking.

Doe de lippenstift zo lang mogelijk van te voren op. Het mag er dan best té opgemaakt naar je zin uitzien.
Vlak voordat je weggaat doe je de stift eroverheen. Hierdoor krijg je de glans, en bovendien gaat het er daardoor natuurlijker uitzien (minder "opgemaakt").

Het glanst wat minder dan de lipgloss, maar lipgloss is idd zoals iedereen hier zegt erg plakkerig en nat, en bovendien is het er zo weer af, inclusief eventuele lippenstift die je eronder hebt.

http://www.loreal-paris.nl/make-up/lippen/infallible-lipstick.aspx

Een heel fijne bruiloft, en alvast gefeliciteerd jullie samen;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: Vlak voordat je weggaat de Witte stift eroverheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lipgloss is van zichzelf nat en plakkerig. Als je lipgloss op je lippen hebt gesmeerd, is het belangrijk dat je niet iedere minuut opnieuw je lippen op elkaar wrijft.

Ik zou persoonlijk een lippenstift halen en geen lipgloss, die is wat minder plakkerig en voelt "zachter" op je lippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing